کاربر گرامی، لطفاً در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهامی، پیش از ارسال ایمیل یا تماس تلفنی با دیجی‌کالا، بخش پرسش‏های متداول را ملاحظه فرمایید و در صورتی که پاسخ خود را نیافتید، با ما تماس بگیرید.

تلفن تماس و فکس: ۶۱۹۳۰۰۰۰ - ۰۲۱ ، ۹۵۱۱۹۰۹۵ - ۰۲۱ (پاسخگویی ۲۴ ساعته، ۷ روز هفته)

روزهایی که در سال جاری به دلیل تعطیلی، دیجی‌کالا هیچ‌گونه پاسخگویی، سرویس‌دهی و خدماتی ندارد، به شرح زیر است:

 

-۱۳ فروردین

-۱۴ خرداد

-۲۸ شهریور (تاسوعا)

-۲۹ شهریور (عاشورا)

-۸ آبان (اربعین)

-۱۶ آبان (رحلت حضرت رسول اکرم)

-۲۲ بهمن

 

 

 

 

 

 

رسیدگی به انتقادها

مشتری گرامی، اگر انتقاد یا شکایتی از دیجی‌کالا دارید برای دریافت پاسخ سریع‌تر، لطفا به آدرس complaint@digikala.com ایمیل ارسال کنید.

 

دفتر مرکزی:

استان تهران - شهر تهران - خیابان گاندی جنوبی - نبش خیابان ۲۱ - پلاک ۲۸

مرکز امور مشتریان:

لطفاً کالا را برای بازگرداندن و ارسال آن به خدمات پس از فروش دیجی‌کالا از طریق پست، تنها به صندوق پستی 3469-15875 ارسال نمایید.

 

توجه داشته باشید که 300061930000 و 100061930000 تنها شماره ههایی است که دیجی‌کالا از طریق آن برای کاربران و مشتریان خود پیامک (اس ام اس) ارسال می‌کند. بنابراین ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان دیجی‌کالا، با هر شماره دیگری تخلف و سوء استفاده از نام دیجی‌کالا است و در صورت دریافت چنین پیامکی، لطفاً جهت پیگیری قانونی آن را به info@digikala.com اطلاع دهید.
همچنین 300061930000 و 100061930000، سامانه ارسال پیامک است که وضعیت پردازش سفارش یا رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه دیجی‌کالا را به اطلاع کاربران می‌رساند و روشن است که امکان دریافت پیام‌های شما از طریق این شماره وجود ندارد.